Tulajdonságok
Eredeti cím | Karak II |
Tervező | Petr Mikša |
Kiadó | Albi |
Megjelenés éve | 2024 |
Nyelv | Magyar |
Nehézség | Kezdő |
Legjobb | 3 fővel |
Kategória | Kaland, Felfedezés, Fantasy |
Tematika | Kockajátékok |
Játékmechanika | Kockadobás, Térkép kiegészítés, Moduláris tábla, Lapka lehelyezés |
Leírás
A sárkány, amely évek óta zsarnokoskodott a Karak-kastély vidékén, végre elesett. Karak titokzatos ura sem jelent már fenyegetést. A hősök, akiket a személyes, gyakran nagyon is különböző motivációik miatt csupán a sors köt össze, most végre megkönnyebbülten lélegezhetnek fel. A megkönnyebbülés nem tart sokáig. Alighogy megpillantották a napfényt, és felmásztak a romos kastély lőréseihez, megremegett a föld, és ameddig a szem ellátott, szakadékok nyíltak meg mindefelé. A föld mélyéből félelmetes lények özönlöttek ki, amilyenekkel a hősök még sosem találkozta. Tán a sárkány bosszúja ez? Vagy a rémisztő szörnyeteg valójában valami még rettenetesebbtől óvta a világot? Hőseinket nem tántorítja el semmi - Karak katakombáiból megerősödött önbizalommal és egy rakás rendkívül értékes kinccsel tértek vissza. És talán még valamivel: a vággyal, hogy szándékaiknak megfelelően változtassák meg a világot. Úgy gondolják, hogy képesek elbánni ellenségeikkel - bár ezúttal valószínűleg nem egyedül kell ezt megtenniük... A Karak II egy kompetitív, kalandozós társasjáték, amelyben a játékosok hősökként a Karak-kastély környékét fedezik fel, harcolnak a felbukkanó szörnyekkel, és különböző jutalmakhoz jutnak. A felszabadított területeken erőforrások után kutathatnak, településeket építhetnek, ahol többek között újabb egységeket képezhetnek ki a hadseregükbe, hogy segítségükkel szembeszállhassanak a világuralomra törekvő sötét erőkkel. A hősök azonban nem "csak" a világot igyekeznek megvédeni. A szörnysereg lélekköveibe rejtett hatalommal minden álom valósággá válhat. Minden hős más-más szándékkal érkezett Karakba, a legtöbb lélekkő összegyűjtése pedig segítségükre lehet a küldetésük teljesítésében.