Tulajdonságok
Eredeti cím | Karak: Regent |
Tervező | Petr Mikša |
Kiadó | Albi |
Megjelenés éve | 2024 |
Nyelv | Magyar |
Nehézség | Kezdő |
Legjobb | 3-4 fővel |
Kategória | Kiegészítő alapjátékhoz |
Tematika | Kaland, Felfedezés, Fantasy |
Leírás
Fedezd fel a benned rejlő hőst, és szabadítsd meg a világot a lidércek karmaiból – kalandra fel, de vigyázz, a sárkány nem játék! A Karak: Hősök és lidércek egy kiegészítő, amely 4 hőssel, 2 szörnnyel, 2 új tárggyal, 2 új teremtípussal és a Karak ura játékmóddal gazdagítja az alapjátékot. A Karak: Hősök és lidércek új elemeit csak keverjétek az alapjáték megfelelő elemei közé, és már indulhat is a játék! Miért kísértenek sétáló csontvázak és miért rejtőzik egy félelmetes sárkány a Karak-kastélyban? A választ porlepte tekercsek rejtik: egy kegyetlen uralkodóról mesélnek, aki végtelen hatalomra és gazdagságra vágyott. Az egész ország szenvedett zsarnoki uralkodása alatt. Nem is csoda, hogy voltak hősök, akik próbálták megállítani. Mind a Karak-kastélyba indultak, de azóta senki sem hallott felőlük. Céljukat mégis elérték - Karak uralkodója eltűnt a föld színéről. De senki sem tudja, mi történt valójában. Azt rebesgetik, hogy Karak egykori ura a fekete mágia segítségével megragadt valahol élet és halál közt, ahol csak arra vár, hogy visszatérjen az élők közé... A Karak: Hősök és lidércek két új teremmel - a küzdőarénával és az elátkozott kamrával - bővíti a játékot. Küzdőaréna - amint egy hős belép az arénába el kell döntenie, hogy melyik másik játékost hívja ki harcra. Ezután a kiszemelt játékos figuráját az arénába kell helyezni. A hősök közti harc hasonló a szörnyekkel való harchoz, csak itt a másik hős támadóerejét kell túlszárnyalni. Elátkozott kamra - ha egy játékos belép az elátkozott kamrába, dobnia kell az egyik dobókockával. Ha 1-et, 2-t vagy 3-at dob, Karak átka sújtja, és elvesz egy átokjelzőt.